måndag 19 september 2011

Arbetsbyxor i rosa :)

Tittade på våra Adria vänners blogg Freedomtravel.
Peter hade hittat rosa arbetsbyxor. Vilka jag
naturligtvis tyckte var skitsnygga.
Visade min man deras blogg i morse......
Till lunch idag hade jag också ett par rosa arbetsbyxor:-)
Min man kom med ett paket till mej och
överraskade med dessa supersnygga byxor.
För min del blev det Björnkläders byxa.

Dom kommer till användning nu när vi ska flytta.
För det är nåt jag har saknat....det är arbetsbyxor.

Jag har världens bästa man:-) Tuuusen tack kära Kjell.
Du är bara bäst.<3

Tack för tipset också Helena o Peter:)



2 kommentarer:

  1. Vad kul att det blev ett par rosa arbetsbyxor för dig oxå! Kul att vi kunde inspirera lite! :)
    De kommer säkert vara superbra till flytten :)

    SvaraRadera
  2. Blev så avundsjuk och tyckte dels att mina svartgråa byxor både var för varma och och för tråkig färg så jag köpte ett par på jula i färgen rosa och ett rosa skärp på Clas ohlsson satt ju bättre än dom i herr storlek och den färgen är ju en fröjd för ögat och se på måste det vara så att en kille inte får ha rosa medanst en tjej får plocka best den vill ur båda avdelningarna?

    SvaraRadera