fredag 16 september 2011

Jägarna 2

När jag nu så smått börjat blogga igen....:-)
Efter en behövlig vila från bloggandet ( i 2 månader)
Så började det klia i fingrarna....svårt att hålla sig ifrån längre.

Har periodvis jobbigt i mina ögon så det var
väl därför också som jag trodde att jag skulle
måsta lägga av.
 Dessutom när jag har vänner
som saknar min lilla blogg. Det känns roligt
att höra, trots att jag bara skriver om det "lilla" :-D

Jag kommer inte att blogga varje dag som förut,
utan lite när jag känner för det.
**************

Igårkväll var vi ett gäng och såg Jägarna 2.


Den var riktigt bra.

Till och med min man gillade den.
Han är ingen stor fan av svenska filmer.
Men han var jättenöjd över kvällen och filmen.
Den rekommenderar vi.
Gå och se den om  ni har möjlighet.

Trevlig helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar