torsdag 22 september 2011

Fotoboken


Har provat att beställa en fotobok från vår resa till Prag.

Jag har alltid suttit ner och klippt och klistrat mina foton
när vi varit på en resa. Nu ville jag prova att beställa
en färdig bok. Inte samma känsla men den blev jättebra.
Beställde från Smartphoto. Dom hade en riktigt fin
bok med tex poststämplar och kartbilder som bakgrund.
Väldigt passande till en rese fotobok.


Har fotat av boken med min mobil
så det är väl inte den bästa kvaliten:)
Detta är pärmen på boken.
Jag valde en extra hård pärm.

Här ser man kartbilden jag pratade om på en av sidorna.



Här bilder från torget i Gamla stan.

 

Mycket att se o fota.

Man fick själv välja och sätta in bilderna
hur man ville ha dom i boken.
Och skriva hur mycket eller lite man vill.
Ni ser ungefär hur boken blev och
dom sidor som jag visar här



Kunde inte låta bli att klistra in spårvagnsbiljetten
som tog oss till Prags slott.
Vi skrattade åt skylten i fönstret vid chaufförren:-D


Kanske ni ska prova att göra en egen fotobok.
Tog lite tid att välja ut bilderna, men jag blev nöjd.

Detta var ett litet smakprov.
Boken har mycket fler
foton och sidor än vad jag visar här.

Detta är ett minne för livet.




2 kommentarer:

  1. Kul med en alldeles egen bok. Och Prag är ju en underbar stad!

    SvaraRadera
  2. Va fin den blev! Gick det år många timmar innan den var klar?

    Kram!

    SvaraRadera