tisdag 7 april 2015

Sommar fix på balkongen


Nu har även sommaren kommit till våran balkong. I alla fall har möblerna kommit dit. :) Eftersom vi sålt huset i höstas..har vi fått förvara en massa saker lite överallt:))  Idag har vi haft en underbart solig och varm dag. 
Och nu har dom äntligen fått komma hem till oss:). Känns så kul att få fixa balkongen inför kommnade middagar :). Så nu hoppas vi att det kommer mer värme så vi kan börja sitta ute o njuta:)

Har även bakat lite mer kanel bullar.....som jag sedan har levererat till mina fina föräldrar...som verkligen gillar o blir glada när jag kommer med mina hembakade bullängder.:)

5 kommentarer:

  1. Vilken skillnad det blir så fort solen kommer fram!
    Vilken kraft den har, sprider värme och välbefinnande!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är härligt att ha en uteplats och roligt att göra den sommarfin.
    Jag längtar tills jag kan ha växter ute på min altan.
    Det ska bli så härligt!
    Ha det bäst fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  3. bra att ni kunde använde möbler ni hade tidigare. Det är fint med rött tycker jag också.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Kanellängderna ser goda ut, vi har ett roligt minne av sådana. En vinter när isen höll så gick vi på isen från Hässelby till Alvik. Där finns en mysig restaurang precis vid vattnet. Vi var så sugna på något gott. Det blev choklad med vispgrädde och en bit kanellängd. Då frågade servitören oss hur många centimeter vi skulle ha och jag valde då fem cm på en gång.
    När solen kommer fram och värmer så blir allt mycket roligare.

    SvaraRadera
  5. Dina nybakade kanelbullar och en liter iskall mjölk, sedan skulle jag vara mätt. Kram

    SvaraRadera