söndag 21 februari 2016

Stockholms helg- 2016

I fredags tog vi flyget till Stockholm med våra vänner Anders o Karin. Vi skulle bla besöka Sy-mässan och husbilsmässan i Kista. Våra vänner är husbils spekulanter:)
       Vi tog oss en fika tillsammans vid Kallax flygplats. En trevlig tjej ställde upp och fotade oss:))
När vi lyfte var det mer snö än dit vi kom fram till. Stockholm o barmark:))
När vi klev in i planet gick vi förbi David Helenius som också skulle åka från Luleå till Stockholm.
En upptagen man som bara pratade i telefon:))

Vi kom fram till Arlanda flygplats lite före våra vänner. Vi åkte inte med samma flygplan. Medan man sitter o väntar kan man ringa hem och surfa lite....med din mobil...som det står på skylten:))
Till slut kom våra vänner fram och vi packade oss vidare i en taxi in till hotellet mitt istan. Vi bodde på Best Western o Hotell.
Viiilka små rum det var !! Och vilket badrum !! Haha. Nog ska man känna varandra väl om man vill gå på den toaletten...tur att vi gör det då. haha
Lite väl transparenta väggar i min smak. :))
Man ser ju allt i toan :)) jaja nu gick det också bra ...haha
Frukosten var däremot jättebra och jättegod. Men supertrevlig personal vid receptionen vid detta hotellet det måste jag säga.

Men det var allt för nu...fortsätter berätta mera i morgon :))