tisdag 14 februari 2017

Alla hjärtans dag

Idag blev det en shoppingtripp och lite fika tillsammans med mina föräldrar, det är alltid trevligt :) Jag blev bjuden på en bakelse där vi fikade...eftersom vi är borta på fredag o på väg till Stockholm då, när jag fyller år...eller nääää jag har ju slutat med det...att fylla år :) Haha.  Trevligt hade vi tillsammans.
 Sen på eftermiddagen kom min fina väninna förbi med ett fint hjärtan paket...dagen till äran när det är alla hjärtans dag. En annorlunda kul present...den kommer jag att ge till någon som gillar godis också:) Smart och kul present:)...en massa mumsigt...
Hoppas ni haft en fin hjärtlig dag :)



4 kommentarer:

  1. En sån härlig Alla Hjärtans Dag du fick.

    Kram och ha en underbar Onsdag!

    SvaraRadera
  2. Kul ide med godispinnar, den ska "låna" hihihi Själv har jag inte ätit godis på cirka 5 veckor nu. Det blev lite för mycket av det söta vid juletid och ett Stopp sattes upp av mig själv. Vilket går riktigt bra. Har gjort uppehåll med godis tidigare ända upp till dryga 1 år. Fast igår när jag fick en ask Lindor på Hjärte-dagen, tog jag två bitar. Allt med måtta tror jag på.
    Snart ses vi, ska bli jätteskoj
    Kramizar

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag!
    Ha det lika härligt i helgen :D (och hälsa till alla "kändisar")
    Kram

    SvaraRadera
  4. Visst var det en kul ide :)) Istället för blommor...godis...mums :) Kram

    SvaraRadera