söndag 12 februari 2017

Lite hemsytt till husbilen.

Gick igenom mina gömmor med bilder i min andra pysselblogg:
http://pysselglitter.blogspot.se/

Har haft några timmars sömnad i våra husbilar:) Här sitter jag och syr i vår Carthago, vår nuvarande husbil.
Rätt kul att se vad man gjort:-)) Bilden nedan är till vår Knaus sky i 700 leg. Här sydde jag i plysch aktigt som skydd till våra stolar :)

Bilden här nedan är till vår nuvarande Carthago chic E-line i 51. Skönt med lite värme under rumpan när vi kör även vintertid:) Det blev lite mörk bild..men det är mörkbrunt fårskinn...i fusk såklart:)
http://pysselglitter.blogspot.se/2016/04/lite-syjobb-till-husbilen.html

Sen lite markiser till vår nuvarande husbil som vi använde i somras när det var som varmast.
Dom finns färdiga o uppsatta på min pysselblogg :)

Snart är det fredag igen :)) Då åker jag och Kjell till Stockholm och går på Kista mässan och symässan som är till helgen. Så klockan 06.55 lyfter planet från Kallax i Luleå. Kanske vi ses ? :)

6 kommentarer:

Millans Värld sa...

Du är så himla kreativ och duktig.

Kram och ha en fin dag!

Lennart och hans tankar sa...

Du är verkligen händig!

Kram

Husisblogg sa...

Du är verkligen jätteduktig på att göra det mysigt och praktiskt. Ha de gott i Stockholm oxh hoppas ni lägger ut lite från er resa oxh besöken. Kram

Lena bloggar sa...

Fantastiska nytto arbeten du gjort/gör! Snygga och piffiga också!

FREEDOMtravel sa...

Imponerad! Superfint och hemtrevligt! :)

Dessan sa...

Millan : jo dom dagar jag mår bra har jag rätt så livlig fantasi 😉Kram

Lennart : Tack 😄Kram.

Husisblogg:Tack för den snälla kommentaren 😄Kommer absolut att lägga ut om helgen. Kram tillbaka till er

Lena: Du är så snäll m dina kommentarer. Tack snälla. 😄Kram

Freedomtravel: Supertack vänner. Kram

Skicka en kommentar