fredag 7 april 2017

Musikalkväll

 I Tisdags var vi på konsert/musikal. Det var eleverna från gymnasieskolan där Kjell jobbar som visade upp sig. Klockan 18.30 stod vi i kön och den var ringlande lång redan då:)

Programmets första sida såg ut såhär. Jag var så imponerad över alla elever hur duktiga dom var. Killen som spelade huvudrollen var verkligen bra tyckte jag. Han hade talanger i både sjunga och spela teater. Det var även med en kör och levande musik....ojoj så duktiga. Intet ett fel i musiken heller. Dom har tränat och jobbat på bra eleverna måste jag säga.
 Vi satte oss bredvid våra vänner Margot och Leif. Förväntningarna var höga:))
 Jag njöt hela tiden musikalen var...dom var sååå duktiga, rena proffsen.
 Jag gillar verkligen musik och blev så glad efter detta. En jättebra avslutning på tisdagskvällen hade vi tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar