fredag 7 april 2017

Musikalkväll

 I Tisdags var vi på konsert/musikal. Det var eleverna från gymnasieskolan där Kjell jobbar som visade upp sig. Klockan 18.30 stod vi i kön och den var ringlande lång redan då:)

Programmets första sida såg ut såhär. Jag var så imponerad över alla elever hur duktiga dom var. Killen som spelade huvudrollen var verkligen bra tyckte jag. Han hade talanger i både sjunga och spela teater. Det var även med en kör och levande musik....ojoj så duktiga. Intet ett fel i musiken heller. Dom har tränat och jobbat på bra eleverna måste jag säga.
 Vi satte oss bredvid våra vänner Margot och Leif. Förväntningarna var höga:))
 Jag njöt hela tiden musikalen var...dom var sååå duktiga, rena proffsen.
 Jag gillar verkligen musik och blev så glad efter detta. En jättebra avslutning på tisdagskvällen hade vi tillsammans.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar