söndag 30 april 2017

Sjuk igen...missade allt roligt

SKIT OCKSÅ !!!!! Känner jag att jag vill börja detta inlägget med. 

Vi hade planerat i god tid och bokat och förinbetalat husbilsplats med våra goa vänner i helgen. Vi skulle stå vid Arcus camping i Luleå. Jag o fina väninnan skulle gå på Loppis......
 ...rejält stor loppis som är 2 gånger per år. Och denna gången missade jag såklart....nog var jag tvungen att bli sjuk just nu !!...jag blir inte sjuk som andra jag får alltid lite extra mycket pga min astma. Oj så besviken jag blev. Men vad ska man göra när det absolut inte går som man vill och tänkt.
 Så här ser det ut när vi varit på loppis förut jag och min väninna. Våra män har tagit cyklarna och gjort sina ärenden medan vi har fyndat :)) Det brukar vara så trevligt, men det får bli en annan gång.
Kjell hade dessutom snickrat en jättefin större pall vi skulle ha vid husbilen eftersom det inte är nåt gräs eller torrt i marken ännu hos oss. Det följer in nåt vansinnigt i husbilen så här års.
Men denna pallen fick vi inte använda heller. 

Jag är ändå glad att jag inte var så envis att åka som jag först tänkt, trots jag var sjuk. I går vaknade jag ännu mera knäckt och febern steg bara mer. Då är det skönt att stanna hemma för att se om jag till slut måste åka in akut pga att jag inte får luft och lunginflammation är på G. Det återstår att se.

Hoppas ni haft en fin valborgshelg och att ni har fått må gott och kanske fått njuta av lite sol beroende på vart ni bor. Här hemma har jag sett solen och det har varit så vackert. Men just nu i skrivandes stund snöar det "lapphandskar" snacka om Aprilväder.

8 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du fortfarande är sjuk, hoppas du kryar på sig snart. Det är så bra med alla dessa bloggar som ägaren läser för det blir så många tips från andra husbilsägare, en del kan de förvalta till mig och en del behöver de inte just nu.

    SvaraRadera
  2. Tycker riktigt synd om dig/er💕 När man ska bli sjuk bestämmer vi inte över och bra att ni stannat hemma, du måste ta hand om dig nu.
    Pallen kommer ni få användning av framöver
    Kramizar från oss med sol moln +6gr

    SvaraRadera
  3. Instämmer!
    Skit att du ska va sjuk när solen börjar lysa!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt för dig.
    Du får krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Usch ja....förstår precis hur du känner dig. Själv har jag lyckats dra på mig en rejäl förkylning med hosta. Barbaciller!!Vi som klarar oss så bra när vi är utomlands. Hade själv tänkt ha främmande i helgen,men det får vi skjuta på framtiden :) Kram och hoppas det inte blir värre.

    SvaraRadera
  6. Vilken besvikelse! Vi lider med dig och hela familjen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så tråkigt för er alla att du blev sjuk!
    Vi skickar Varma krya på dig Kramar...

    SvaraRadera
  8. Åh nej! Hoppas verkligen att du kryar på dig snart! Är man sjuk så är det ju inte så mycket att välja på ...! Det gäller att bli frisk igen innan man försöker sig på att göra en massa saker. Kramar från oss

    SvaraRadera