torsdag 12 oktober 2017

Wahlgrens värld kanal 5

Ikväll hände nåt vi inte förväntat oss 😂 

Gabriel, vår son ringde ikväll och sa att vi var med på tv!! Va 😖!! skojjar du sa jag😄. Nää gå och titta på kanal 5. Vi satte oss och tittade och det var Wahlgrens värld.!! 😂😂 så kul...och där satt vi på första parkett i tv !!
 Pernilla uppträdde på Kistamässan där vi var i februari, och självklart fastnade vi tydligen på filmen.😃 Och en riktig närbild också 😉
Det var mycket husbilsfolk och campare överhuvudtaget som trängdes för att se henne uppträda.
Kul att Gabriel ringde och berättade detta, annars hade vi missat allt. Jag är trogen Wahlgrens värld tittare och tycker hon är så roligt....ja hela familjen är kul att se i detta programmet. Ikväll missade jag början för jag hade varit på kören. Men nu sitter jag troget och ser slutet i alla fall😃👍


6 kommentarer:

  1. Men så roligt.
    Ska se Wahlgrens värld idag så då ska jag hålla utkik efter er.

    Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Kul att ni hamnade i rutan.
    Kramizar

    SvaraRadera
  3. Om inte er son skvallrat hade mina ägare skvallrat att ni var på tv

    SvaraRadera
  4. Lennart: Jovisst

    Husbil o resor: Jo jag gillar Pernilla och hennes familj. Jag har börjat se på henne med andra ögon just för hennes tv serie. Jag gillar henne och ser gärna vad som händer i hennes liv . Parneviks struntar jag blankt i faktiskt.

    Millan: Haha ha en trevlig stund med Pernilla o hennes familj...och besöket vid Kista mässan där vi var med :) Kramar

    Joy: Visst var det...lite snopet faktiskt :) Kramiz

    Husisblogg: Haha va bra att ni skulleha informerat oss om det isåfall. Tur att det finns så man kan se programmet igen om man missat nåt avsnitt:)

    SvaraRadera
  5. Wow Vilka kändisar ni blivit! Kan man få en autograf? Har aldrig sett programmet, men nu måste jag väl se detta avsnitt
    Kramiz

    SvaraRadera