onsdag 12 juni 2019

Blommmor o åter blommor

Även hos oss blommar det så vackert. Jag var tvungen att fota och njuta av dom vackra träden.
Men först var vi till min pappa, min moster o morbror med 2 buketter rosor som jag ville sätta dit innan vi åkte på en liten tripp. Det blev också så fint o känslosamt och desssutom är det min pappas födelsedag just idag 12 juni.💝
 Allt detta vackra fanns dessutom på kyrkogården ....fuuuullllt med blommor.
 Har min kamera på rep så jag försökte zooma in nära med min mobil.
 Även vita blommor, om det nu var nåt typ av äppelträd som blommade.
 Väldigt väldigt fint var det i alla fall.👌Så pappa får mycket blommor just i dag💕
Sedan avslutades dagen med en fin solnedgång från vår balkong.


9 kommentarer:

  1. Det är roligt att fota när objekten är så vackra.
    Ha en härlig dag fina du!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är så tacksamt...även med mobilen :) Kram tillbaka fina

      Radera
  2. Så fina blommor ni satte vid graven. Dessa årsdagar är speciella och kan vara jobbiga. På något sätt lär man sig leva med det, men ändå inte, saknaden är alltid lika stor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Håller helt med dej...det är liksom så ofattbart att en människa som alltid funnits bredvid inte finns längre...men jag vet att pappa är med mej och oss alla i familjen för så tighta var vi alla med honom. Stämmer att saknaden är alltid lika stor. Kram till er

      Radera
  3. Jo visst är det makalöst fint:)

    SvaraRadera
  4. Så fint det blommar. Årsdagar är speciella, både vackra och sorgsna på samma gäng
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer att årsdagarna är både vackra o ledsamma på samma gång:) Saknaden finns också alltid. Kram

      Radera
  5. Oj vad mycket fina blommor ni har hos er! Kramar från oss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo ibland hajjar man till för just i år har det blommat massor.:) Kram

      Radera