fredag 14 juni 2019

Höga kusten bron.

Åter igen kommer vi till Höga Kusten Bron och vi trivs att vara här för här står man gratis med husbilen inkl toaletter och soptömning.👍
En sväng under bron så är vi på plats.
Vi fick en jättefin utsikt över bron. 
Zoomade in toppen av bron...tänk att det finns någon som ska upp där och jobba😁

Fin utsikt från soffan i husbilen 😄
 På ett litet kick var det ganska fullt kan man säga.
 Vi gick runt mellan regnskurarna och tittade som vi alltid gör när vi är här.😄Här stod jag bakom vattenfallet som forsar ner o fotade bakom den .
Precis bredvid finns höga kusten hotellet
 Detta är då Sveriges längsta hängbro för dom som inte visste det.

Solen visade sej också mellan molnen innan kvällen var sen ....
och blåsten och regnet lugnade ner sig....

....riktigt fint blev det då och Kjell fick chansen att tvätta av framrutan med sin fönstertvätt 👌
Lätt o smidig o ha med sig.
Nästa parkering blev fullsatt ganska snabbt efter det att vi kom hit. Tänk så många som är ute på rull en vanlig vardag när vi var här 😄och det finns en massa olika ekipage också
och tätt ställer dom sig 😁
Kjell gick ut och körde lite drönare efter det att han pratat med vår vän Jakob ...spännande för mig😁men det gick som vanligt bra för Kjell...han kan det där 😄👍

I morgon fortsätter vi vidare.

10 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni är ute på rull!
    Förr stannade vi alltid där och åt frukost när vi var på väg söderut!

    Kram och ha en fin tripp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo vi tycker också att det är härligt att få åka ut en sväng innan Kjell börjar om att jobba igen. Höga kusten är fint o ännu finare när solen skiner :) Kram till dej

      Radera
  2. Höga kusten, där är det fint
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bron är fin! Bra att veta att det finns platser där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den är verkligen häftig. Att det även går att göra häftiga broar i Sverige också :) Jo platser finns det också. :)

      Radera
  4. Så långt upp kom jag aldrig på min Sverige resa för några år sedan. Det bara regnade så ägarna vände strax innan. Ser precis lika fint som mina ägare tänker sig så jag blir inte förvånad om jag kommer dit någon gång.
    Nu börjar det bli sådär fullt på alla platser igen, sådär tidigt, ja tom innan helgen kommer.
    Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart man tappar sugen att åka när det bara regnar. Känns så mycket bättre när vädret är fint:) Helst sjukt vad husbilsantalet har ökat o stressigt känns det att hinna få en plats. Kramar till er fina

      Radera
  5. Jag gillar också Höga Kustenbron, om det inte stormar och är glashalt. Norrland är vackert!

    SvaraRadera
  6. Jo visst är det fint när vädret är bra som sagt. Höga kusten är fint men jag föredrar Norrbotten ;-))

    SvaraRadera