tisdag 20 augusti 2019

Familjen är bäst

Yngsta sonen Gabriel kom hem med flickvännen Sandra i helgen. Så jag gick med dom på en promenad runt bla där sonen gått på förskola....i hällregn 😂. Sandra är från Umeå så därför ville han visa henne vart han vistats när han var liten och det är för att hon arbetar vid en förskola själv.
Även i ösregn kan man hamna i vinbärsbuskarna 😂Tur det går att vara ute trots det är dåligt väder.
Sen åkte dom hem och äldsta sonen Christoffer kom med sina 2 små guldklimpar. Då blir det lite uteaktiviteter när vädret bjuder in för det.

Jag o Amanda tog vagnen och promenerade till cykelparken där det var rätt många som ville cykla och skata där. Dit kom pappa, lillebror och farfar på sina snygga cyklar 😎Så vi två satt och tittade medan lillebror och pappa cyklade tillsammans där.

 Kul att dom har samma intresse dessa 2 fina 💞
När vi kom hem så blev det 3 st sagoböcker som jag läste tillsammans med dom små när dom skulle sova och det var så mysigt. Speciellt mysigt är när dom kryper nära och lilla Amanda ler och säger "Baillo"= som är farmor 💞och att Benjamin säger:- Jag älskar dej Farmor du är alltid så snäll med mig...det värmer 💗
Idag innan dom åkte hem dom 22 milen så hann vi med att spela lite minigolf och det var så varmt och skönt och trevligt att kunna göra nåt tillsammans. Benjamin har haft på önskelistan att få spela så vi hade ju tur med vädret just idag och pappa visade honom hur man gör när man spelar minigolf så nu kan han allt som pappa kan😍Älskar min fina familj.

4 kommentarer:

  1. Familjen är alltid bäst och det är så mysigt att umgås och trivas tillsammans.

    Kram och ha en fin Onsdag!

    SvaraRadera