torsdag 29 augusti 2019

Härligt sommarvarmt

 I går hade vi så fint väder här i stan att det inte gick att hålla sig inomhus...så vi tog oss en promenad ner mot vår stadscamping och tittade om det var lika fullt på campingen som det alltid brukar vara...
 ...här möttes vi av en stoooor lyxbåt som låg på sidan om ifred vid kajen/campingen. Gud så mycket pengar som låg där alldeles ensam.
Nog var det rätt många som fortfarande campar i slutet av Augusti, det kan ha varit halvfullt just nu men rätt mycket tycker vi ändå att det var...men mest Norrmän.

 Måste få visa mina 2 par till skor som jag köpt i sommar och använd massor. Vet ni hur roligt det är att köpa skor nu när jag verkligen kan prova skor och använda skorna utan att det värker och gör ont i halluxkulan...som inte finns längre. Jag är sååå glad att jag opererat foten och fick 2 så bra läkare som kunde hjälpa mig....men skokontot har varit dyrt i sommar, men sååå värt varenda krona.
 I morgon fyller min fina mamma år 🎂🎈och då kommer våra 2 söner hem för att uppvakta henne....och som vanligt längtar jag jättemycket till dom båda kommer till stan💞

5 kommentarer:

  1. Då låter det som en myshelg igen.
    Vad roligt att du kan köpa skor utan en massa smärta och nu kunna använda många olika par.
    Kram till er

    SvaraRadera
  2. Så härligt att sensommaren kommit även till er. Visst är det mysigt när barn och barnbarn kommer hem. Så roligt att du äntligen kan köpa skor igen.....jag är lite av skotokig och har väldigt många par i garderoben även om jag inte använder alla....men har lite svårt för att kasta några. Kram

    SvaraRadera
  3. Då får du en härlig helg, så underbart!
    Grattis till lilla mamma!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt sensommarväder hela Sverige har haft. Det är sådan bonus för alla vet ju vad som väntar. Kul med nya skor för dig!

    SvaraRadera
  5. Nu är det så varmt att vi "klagar" för det men det ska vi egentligen inte gör för det blir säkert svalare snart.
    Snygga skor, förstår att du tycker det är roligt att köpa nya efter operationen. Det är du värd hihihi
    Kramizar

    SvaraRadera