måndag 18 november 2019

Amanda 2 år

Idag den 18/11-2019 fyller vårt vackra barnbarn Amanda 2 år🎂🥳🎉
Tänk vad tiden har gått fort och vi sjunger 🎵🎵🎵......
Hipp hipp hurra på din födelsedag söta barnbarn 💝😍
Denna bilden är så fin när hon är så glad att vara lik i kläderna som sin farmor. Jag är såklart jätteglad och passar på att fortsätta sy till henne så länge hon är glad och vill ha likadant som mej 😄för fort vänder det och då passar inget 😂Just idag är lillan sjuk i hög feber och vi bor så långt ifrån varandra så vi får vänta till hon blir frisk igen innan vi kan åka ner till familjen och gratta lilla fina A.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

6 kommentarer:

  1. Vilken liten solstråle, men nu får du hålla dig ifrån sjuka barnbarn när lunginflammation en börjar ge sig. Vi brukar lite kärleksfullt kalla våra barnbarn för "pesthärdarna".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är hon verkligen...hon smälter oss båda denna lilla sötnos. Jo det är så att jag är lite rädd att få nya baciller just nu när man är som mest mottaglig. Haha jo det är nog sant:-))

      Radera
  2. Dessa underbara barn som kan ge oss något år äldre så mycket att leva för.
    Hoppas att ni snart kan träffas, så alla sjukdomar också är borta.
    Kram till er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så sant så :-) Det hoppas vi också, men nu vet man ju aldrig när dom små är friska...som har värsta elaka bacillerna ;-) Vi väntar till allt är kust klar :) Kram

      Radera
  3. Så söt hon är. Du får hålla dig ifrån då så länge är ju inte lätt, jag vet. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo hon är verkligen en av mina ögonstenar :) jag har ju faktiskt 2 st små hjärtan. Just nu går det för runt hemmavid för dessa små...dom avlöser sig och är sjuka i hög feber...så än dröjer det innan vi vågar dit...för nu vill jag att det är lugnt ett tag med baciller ;-) Kram

      Radera