tisdag 19 november 2019

Nytt miljövänligt mobilskal

Just hemkommen efter ett litet besök på stan för att inhandla ett nytt skal till min nya Iphone 11 pro som jag köpte precis innan jag blev sjuk och inte hann med att köpa.

Idag var vi till Kjell och Co för att se om dom hade nåt av intresse....och det hade dom👏😄och dessutom miljövänligt köp blev det . Bra att dom börjar göra även dessa i komposteringsbart material.

 Då är jag extra nöjd må jag säga 👌😄
Vi firade min uppgång till bättre hälsa 😁och gick ut och åt lunch. Efterrätten var hur god som helst...jo jag gillar friterade bananer och glass och självklart måste jag testa mitt nya skal med att fota den goda efterrätten😂
Inte helt fel att orka med att gå och äta också...och dessutom nöjd med mitt nya köp😉Nu hittar jag den dessutom i min handväska eftersom den är rosa 😂Nu blir det till att vila en stund i soffan.

6 kommentarer:

  1. Så snyggt och så praktiskt. De kommer på mer och mer saker man kan göra utan att det är i plast.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det :-) Jo jag gillar när det tänks på miljön o då köper jag gärna det istället:-D

      Radera
  2. Härligt att se du är på benen igen efter såå lång tid sjukdom. Visst är det bra med miljötänk och du hittade ett i rosa. För det är svårt att rota i väskan efter mörka saker.
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns sååå skönt att det börjar lätta lite. Jo det är klockrent att det finns såna alternativ ....sen fanns det rosa eller mörkgrått så då blev valet lätt :-D ...ja eller hur:) Kramizar

      Radera
  3. Grattis till nytt köp och bra att vara rädd om mobilen på alla dess sätt.
    Men ännu roligare är att se dig uppe på fötterna igen!
    Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det kändes rätt och att jag skyddar miljön lite bättre och mobilen såklart :-D Va gulliga ni är...jo tack det känns såklart bäst av allt....för tungt har det varit...men nu tittar jag framåt. Kram till fina ni

      Radera