måndag 20 december 2010

Julkorten postade



Nu är mina julkort postade:)

Var även förra veckan till
Camp 4 you och lämnade ett kort.



Så här såg deras kort ut
som jag gjorde till dom.

Jag har stämplat upp tomte ansiktet,
sedan har jag färglagt ansiktet och
satt glitter på tomteluvans vita.

Rensläden och texten
är också 2 separata stämplar
som jag satte tillsammans
på detta kortets baksida.

För att sätta det sista
på kortet, satte jag
lack God Jul.

Lite glitter och nötta
kanter som jag svärtat, mm så lämnade jag
över detta kortet till
Camp 4 you.

Det är lite pet med julkorten
men det är vansinnigt
roligt. Kanske man
glädjer någon annan:)))


Korten har jag som sagt bara skickat
till dom allra närmast mitt hjärta=)

Mina kära barn får sina direkt i handen=)
Så dom kommer till er också:-D

Ha en bra Måndag



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar