fredag 7 januari 2011

Gabriel till Stockholm


Idag på eftermiddagen
skjutsade vi vår son till
Kallax flygplats.



Gabriel åkte till sin
kompis som bor i Stockholm.
Han stannar till på söndag kväll.

Trots snön så kunde planet
lyfta i tid.
Bra för Gabriel så han
slapp sitta och vänta
på försenad avgång.

Det är så tråkigt nu på Kallax.

Man får inte följa med upp
till fiket nuförtiden.
Det är trevligt att sitta
och fika tillsammans innan
planet lyfter....men icke det.

Det blev kalla handen.
Vi fick bara vistas tillsammans
nere vid incheckningen på bv.



Dåligt tyckte vi det var.
Ialla fall så har jag med
mig min kamera ganska ofta
så, ibland upplevs jag nog väldigt jobbig:)
När min familj plåtas, plåtas, plåtas
hela tiden. :-D
*****************Men då har vi vår äldsta son
Christoffer som ska vidare
från Umeå till Uppsala
på söndag kväll.

Christoffer & Gabriel

Alltid någon ungdom på väg:)

Huvudsaken att dom kommer
fram hela och välbehållna
dit dom ska, så mår vi bra.
**********Nu ska jag sätta mig och
se på Lets Dance.

Min man håller till i garaget
ikväll o monterar sin nya
cykel som han köpt
på Biltema ikväll.

Färdigmonterad:)) Kjells nya cykel.

Trevlig helg

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar