tisdag 5 juli 2011

Efter Stockholm kommer Sundsvall

Jag tog lite kort på kvällsmyset i Stockholm.
Här dukade jag fram kyckling klubbor och lite annat:)
När mina 2 karlar hade tränat klart så var dukningen klar.
Ville överraska dom med lite gott.








Sen fotade jag ute också. Nog är det jättehärligt med sommar och ljusa nätter. Men det är så mysigt när man får tända lite lampor ute också:)




Här har vi då i alla fall kommit fram till Sundsvall. Vi var förbi Birsta
Innan vi parkerade husbilen för natten.




Oj vad det är trevligt att få sätta sig ner med en kaffekopp och nåt gott att tugga på, när man äntligen har kommit fram, och solen är framme. Häääärligt.
Dessutom att få ta luren och slå en signal till min väninna Carina, sittandes i solen:) och bara njuta.

Nu är det inte långt kvar innan vi är hemma. Dess 3 veckor som vi varit hemifrån
Har gått jättefort. Men så tycker man väl när man är på väg hela tiden.

Nu ska ni alla ha en trevlig kväll

Kram







- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar