onsdag 8 maj 2013

Cykelvagn/väska

Måste visa in nya cykel/shopping vagn från Jula. Det var ett tag sedan som jag köpte denna. Har tidigare haft en stor cykel kärra, där vi haft 2 barnstolar i, när barnen var små. Senare blev det en shopping vagn när vi handlade mat. Detta för att slippa ta bilen när vi vecko handlade. Nu har den krympt och blivit i denna storleken:) Kanske för att vi numera är 2 i hushållet.
Liten o behändig bakom cykeln. Man kan vika ner pinnen som man sätter under sadeln och...vips har man en shoppingvagn man kan dra själv istället. Ett lyckat köp om ni frågar mig:) o bra för axlarna:)

Kram// D

10 kommentarer:

  1. Sicken smart vagn. Kör nu försiktigt när du ska på din "besöksrunda"
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej Dessan! Tack för din jätte snäll hälsning!
    Det där är ju jätte bra om man cyklar o handlar! Hih jag har min lilla kärra när jag storhandlar om ungdomarna hjälper inte med bilen:)
    Vilka fina smyken du hade där nere!
    Önskar dig en skön onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  3. Det var en smidig kärra!
    Jag har en klumpig en, kanske ska försöka byta?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhhh vilken smart grej, verkligen bra när man ska handla lite mer!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Så fiffig! Och så skönt att slippa ha nåt tungt på styret - det blir ju ofta så vingligt. Kram

    SvaraRadera
  6. Den var riktigt fiffig din cykelvagn. Ser nästan ut som en golfvagn. Vi storhandlar för det mesta inne i stan och tar då bilen in till Kalmar, det är lite långt att cykla. Annars är det härligt med cykeln och hos oss är det dessutom ganska platt i och med att vi bor precis vid havet. Ha det så gott. Kram 3 M

    SvaraRadera
  7. Så prakatiskt! Jag har en dramaten, som jag eller Lennart drar för hand. Ha dé gott! Elisabeth

    SvaraRadera
  8. Ser helt enkelt supersmart ut!

    SvaraRadera
  9. Hej Dessan! Tittar in och vill önska dig en mysig fredag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  10. Vart kan man köpa den? Jula har den inte längre. Bor i Stockholm.
    Ronny
    ak_erik@yahoo.se

    SvaraRadera