onsdag 16 januari 2019

Lugnet hemmavid

 Jag har inte mycket för mig när jag sitter i rullstol och hoppar på kryckor här hemmavid.
 Våra vänner ringde och ville komma förbi och hälsa på oss...och med sig hade dom fina tulpaner.
🌷🌷🌷jag som verkligen gillar tulpaner.
Sen har Kjell fixat detta till mej på rullstolen. Han är så uppfinningsrik så han satte koppar från drag på bilar upp o ner att sätta in kryckorna i, och sedan kvastskafthållare för att tryck till kryckorna i. Vips har jag allt med mig smidigt och bra.
Perfekt så smidigt!😍Nu har jag både rullstolen och kryckorna nära till hands precis vid soffan och tv:n 😂.
Vi har också gått med i HBO för att kunna se serier som jag gillar och perfekt för mig som bara sitter ett tag till o inte kan göra så mycket mera. Satt idag som förhäxad vid denna serie Manifest...jag gillar ju lite onaturligt så denna serie är jättebra tycker jag i alla fall.

8 kommentarer:

  1. Sån härlig tulpanbukett. Det kan jag sakna här, men det finn sju annan blomsterprakt. TV´när ett bra sällskap när man inte kan ta sig för med så mycket annat. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var den. Jag gillar också tulpaner o det är en härlig tid just nu med tulpaner. Absolut...det blir serietittande nu på tv😆 Kram

      Radera
  2. Fint med tulpaner, känns vårligt!
    Hur länge måste du sitta i rullstolen?

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör det 😄Hopp om att våren är på gång. Sitter kanske i 2 v till i rullstolen. Kram till dej vännen

      Radera
  3. Vackert med tulpaner.
    Snart är du på fötter igen.
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom 🌷😄Jo jag hoppas också det👍🏻Kramiz

      Radera
  4. Tuplaner!!!! Oj vad jag saknar "knaket" efter spröda tuplaner
    Snart skuttar du omkring som vanligt igen
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tulpaner är mina favoriter. Det är nära nu för på fredag ska spiken dras ut i foten 😁👍🏻Kram

    SvaraRadera