tisdag 9 april 2019

Ser fram emot nästa tur

Den här perioden händer det inte så mycket, så det blir lite bloggtorka😄
Maken har haft lite pyssel med att förbereda och tittat till sin drönare ( Dji Mavic air) till våra kommande resor....men ujjj vad jag inte gillar när han använder den där😆Jag brukar säga:-Jag går in i husbilen jag medan du flyger 😄
Men han gillar att flyga och jag är såklart glad att få bilder från där vi står med husbilen tex👌för dom bilderna är kul att ha kvar.
Tittade på bilderna i datorn och hade denna fina sommarbilden på vår husbil, längtar verkligen till vi kan rulla iväg.
Kram till er från oss

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni kan ge er ut på rull snart!

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen det hoppas vi också efter ett rätt så tungt sorgeår.Kramen till dej också fina du.

      Radera
  2. Samma sak här, det står olika skärmar och batterier på laddning lite överallt hahaha. Det suger nog i deras Drönar fingrar hahaha
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag också att det gör för dom😉Kramizar

      Radera