onsdag 10 juli 2019

Ett litet sängbord

 Jag frågade maken Kjell om han kunde tänka sig att göra ett sängbord i husbilen....självklart började han direkt med det. Jag sa bara hur jag ungefär ville att det skulle se ut....
 ....inte tog det lång stund innan sängbordet var byggt, laserat och lackat.....och jag är supernöjd😄👍🏻  Nu rymmer jag dagboken med mig och annat som behövs bredvid sängen ☺️Funkar kanonbra för vi bäddar aldrig ut sängen fullt ut....jo när barnbarnen är med då tar vi enkelt bort bordet o dit med madrassen emellan våra sängar.

10 kommentarer:

  1. Vi såg det när ni var hos oss och det ser så trevligt ut. Att vi skulle ha ett sådant funkar inte då vi har madrassen utbäddad och massor med kuddar. Men fint är det och Kjell är fixaren av stora mått, toppen.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet att ni såg det☺️Gjorde ett testinlägg via mobilen när jag precis lagt mej o det gick jättebra👍. För oss är det kanoners o att man kan gömma dagboken o mobilen o glasögon skyddade där under 😆Kramiz

      Radera
  2. Han är händig din Kjell.
    Det ser jättefint ut och så praktiskt att kunna lägga undan där.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemensan han kan 😘Jo det blev jättebra 👌Trevlig helg vännen

      Radera
  3. Han kan han, Kjell. Det ser riktigt mysigt ut. Vi har dock ett grunt skåp däremellan så det passar inte hos oss
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo han kan det mesta 😆 Det blev riktigt trevligt faktiskt. Jaha? Har ni det, det minns inte jag😳. Kram

      Radera
  4. Tänk vad de små grejerna i oss husbilar kan göra det bra för er ägare. Ni hittar på så dina och praktiska saker med er husbil.
    Mina ägare som har en QB har gjort något liknande och skulle aldrig vilja vara utan den hyllan som sträcker sig ovanför ägarnas huvud.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo du vet när man hat livlig fantasi ☺️ Tänk så bra att både ni o vi är nöjda 👍Bra att lägga av sig smått så det inte försvinner i sängkläderna😉 Kram till er

      Radera
  5. Jättefint sängbord du fått. Vad duktiga våra äkta hälfter är och så kul att ha fixat det själva. 😁

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag är så nöjd :) Det är ju kanonbra att ha en händig make :)) Kram till er

      Radera