onsdag 20 oktober 2010

"Fiskartröja" i present:)


Igår kom min man hem
med en present till mig igen:D

Han är bara världsbäst:)

Han uppmärksammar allt jag gör.
Nog har han sett att jag
varit och tittat massor
med gånger på dessa
"fiskartröjor" men varit
för snål för att köpa.

I går hade han gått in på
våran nya affär Hägglunds,
och köpt en tröja till mej:)

Dom i butiken hade frågat:
-När fyller hon år?
Nej, sa Kjell..inte fyller
hon år, hon ska bara få en överraskning:)

Dom tyckte nog han var snäll :))



Svensk och 100 % bomull
Snacka om att jag hoppade
jämfota av glädje när jag fick den:)

Tusen tack kära make.
Oj vad du är bra.

Älskar dej



1 kommentar:

  1. Men oj så snäll Kjelle-pelle är! Men du är värd den! Och söt i den också:-)
    Ha det allra bäst / kramizar fr Annbritt

    SvaraRadera