måndag 18 oktober 2010

Hälsoundersökning


Imorse blev det inget kaffe
till morgontidningen.

Jag skulle vara fastande för
min hälsoundersökning
på Cederkliniken.


Det är ett trevligt ställe
att gå till... så länge det inte är nåt mera akut.

Jag gillar verkligen hon
som sitter i receptionen.
Hon är glad och skrattar högt:)

Jag stod och pratade med
henne en stund innan jag
fick gå hem för att äta:)

Oj vad det är gott...och det är
bara för att man inte får äta
på morgonen, ha ha

Det jag verkligen inte gillar
med att gå till vårdcentraler
eller sjukhus, det är alla
otänkta människor som kommer
dit dränkta i parfymer och rakvatten.

Det är inte roligt
när man är astmatiker, som jag.

Att inte folk blivit mera tänkt!
******
Men nu är proverna tagna
och nu är det bara att
invänta svaren.

Hej svejs

1 kommentar:

  1. håller med dej Deciree, hon är på rätt plats hon som sitter i receptionen! Alltid trevlig och glad. Hoppas allt är bra med dej! kram

    SvaraRadera