fredag 1 oktober 2010







Godmorgon bloggen.

Då var det helg IGEN!!
Oj vad jag tycker veckorna går fort.
Men jag är medveten om att alla
inte tycker som mej:)

I går var min man med jobbet
till Luleå. Dom åkte på eftermiddagen
och kom hem på kvällskvisten.

Då tänkte jag att jag och sonen
skulle ha en trevlig eftermiddag också..


Vi gick ner på stan och åt middag där.
Vi hade en trevlig stund tillsammans,
Mamma och son:)

Det vi inte räknade med, var
att det var en massa hysteriska
människor på stan.... när vi skulle hem
Det var tjejkväll.

Jag skulle inte gå på tjejkvällen igår
för jag har gjort illa foten för
några dagar sedan, så det
är inte någon höjdare att gå
med en ömmande blå fot på stan.

Jag ville däremot bara
gå in på Intersport och titta
på fleece tröjan som som hade
som dragplåster igårkväll.

Snacka om hysteri!!!!
Alla var som gamar!

Det slet och drogs åt
alla håll....jag har då
aldrig varit med om värre.

Jag hängde tillbaka tröjan som
jag fick tag i och gick därifrån.

Nog har jag varit på rea
och fått slåss med armbågarna:))
(mer på skämt) men detta
tyckte jag rent var otrevligt.

Då var det lugnt att få gå hem
och krypa upp i soffan.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar