tisdag 26 oktober 2010

Internet och telefon problem

Varför ska det vara så svårt
att få ett fungerande internet.!!

Vi blir snart tokiga!!!

Vårat trådlösa internet spökar hela tiden.
Vi har provat med allt..allt..allt..allt som Telia sagt
att vi ska göra...men inget hjälper.

Vi har ett brummande ljud i
våra telefoner också!

Man vill helst inte prata i telefonen
för det känns som att man bara
koncentrerar sig på brummet...

Jag vill inte ha det så här mera.
Oj om någon kunde säga vad som är fel.
Så allt ordnade sig till slut.

Jag har tur om jag kan göra ett
blogginlägg utan strul..

Nej nu ger jag upp för idag ialla fall :)
Det känns väl bättre i morgon.

På en stund får man krypa ner i sin sköna säng
Det ska bli skönt efter dagens bravader.



Kram

1 kommentar:

  1. Hej Deciree.

    Jag heter Peter och jobbar på Telia Kundservice.
    Vad trist att höra om att ditt trådlösa bredband inte fungerar. Om problemen kvarstår och ni inte lyckats få ordning på det, kan du kontakta mig via denna länk, så ska jag se vad jag kan göra för dig.

    Med vänliga hälsningar

    Peter Muszta
    Telia Kundservice
    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    SvaraRadera