måndag 18 april 2011

1:a husbilsbesöket:))

I går kväll fick vi besök av våra kompisar.

Dom ville såklart se vår nyinköpta husbil.
Janja visste att jag åkt ut o in på akuten
under helgen också...

men dom kom troget ändå:)

Det var riktigt trevligt att dom kom.
Jag mådde också lite bättre
efter den medicin jag fick utskrivet
när jag var in akut igen lördag morgon.
Så den hade väl börjat göra sitt...

När Janja o Ibbe kom satt vi länge i husbilen,
dom ville inte riktigt gå in:)))
Dom tyckte den var så fin. Det var roligt att höra såklart:)))

Vi satt oss sen på altan och fikade.Äntligen kan man få börja sitta där
också. Det blir som ett extra rum att vistas i.

Jag hade gjort ett armband
till Janja. Där jag stansat in
"dotter" och deras dotters namn
på ringen.


Detta armband blev med grå pärlor
och ett hänge "handgjort".


Ibbe tyckte det var jättetrevligt
att kunna sitta på altanen igen efter en lång vinter.


Sonen kom också o surrade en stund med oss.


Kära maken:)

En trevlig kväll.
Många timmars surr blev det:)
*********


Om jag orkar idag så ska jag väl pyssla på
lite i husbilen och packa in lite nydiskat
i lådorna:))

Ha det gott

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar