söndag 24 april 2011

penseér på bron o surstömmings middag

Ibland ska man ha flyt:)
Mina kära föräldrar kom förbi
med penseér som jag fått
plantera på bron nu:))




Det är så roligt med lite levande blommor
nu efter den långa vintern:))  Tack snälla ni.
Ni är bäst:)

Sen hade dom även köpt en "ängel",
som någon hade gjort. Pengarna
gick oavkortat till cancerfonden.
Den köpte dom till mig...
krya på sig present sa dom:))
Både blommor och hängsmycke
fick jag. Och jättesöt var ängeln.
tack tack.

Jag har så gulliga och omtänksamma föräldrar.

Vi bjöd dom idag på surströmming.

Gabriel o Kjell var så sugna, så då
ringer dom alltid till mina föräldrar och
hör om min mamma också vill komma o äta.

Jag och pappa vi åt varmkorv istället.
Vi har inte riktigt kommit överens med denna sura fisk:)
Men vem vet....det kanske kommer:)

Gabriel har varit så huslig och hjälp till
med lite av varje i helgen..... bl.a en jättegod efterätt
fick vi serverat.
Jag fick en utan choklad, som passar mej.

Dom andra fick med chokladbitar
och riven choklad ovanpå.

Tjusigt. Hoppas vi blir serverade igen
någon god efterätt.

Den var både god och snygg att titta på:))

Ha en trevlig kväll

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar