fredag 15 april 2011

Nu har vi husbilen på gården

Jag hade väl önskat mig att få må
bättre, när vi äntligen efter 8 månader
får hämta hem husbilen från
Camp 4 you.

Fick åka upp till akuten igår kväll
och inhallera. Min astma blir hemsk
för en förkylning.
Hostar ännu. Än vet jag inte om jag
kommer att slippa en lunginflammation.

Men jag orkade ändå bra vid
överlämnandet av Micke

( Denna bild av Micke är från festen i somras)

Att komma till Camp 4 you
och deras personal är som att komma
hem till riktigt goda vänner.

Och det är så, om man än bara
kommer dit och dricker kaffe.

Vi är så jättenöjda med
vår nyinköpta husbil och
vi tackar Micke och all personal
för den hjälp vi fått och
för att allt har gått så smidigt:))

Jag fick även en kram
av Mickes pappa Hasse:)

Han vet hur mycket jag har längtat.

Just nu har jag som tur är
en duktig man som håller på
att torka ut den lite extra.

Tur är det när jag inte orkar.

Det är trist.
Men jag ska väl bli bättre:))

Med detta önskar jag
alla därute en riktigt
Trevlig Helg:))

Kram

1 kommentar: