onsdag 6 april 2011

Nu är den HÄR!!!! Välkommen kära Adria.

Kunde inte tro mina ögon idag
när min man mms:a en bild på vår husbil.

Han hade kört förbi
Camp 4 you och fick se
att den precis kom med trailern.

Bilderna är tagna med Kjells mobil o sen förstorat
inte den bästa kvalitén blev det,
eftersom jag förstorade också.
Lite grynbilder:)

Så då var jag tvungen att ta min kamera
och åka dit och fota den
och få gå in i den.


Förstår ni vilken känsla!!! Det här är våran:)))))

Känns som en hel graviditet, som vi har väntat
och äntligen är den här.

Näst kommande helg får vi hem den
och då ska det pyntas:))

Kram


4 kommentarer:

  1. Vilken fin! Grattis! Vi har oxå en Adria, stortrivs med den! :)

    SvaraRadera
  2. Kul att ni också kör Adria:)
    Vi kanske ses efter vägarna:)

    SvaraRadera
  3. Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera