tisdag 7 februari 2012

Dagstripp till Ikea

I morse struntade jag o min man att det var -30 grader och
drog till Ikea. Nu visste vi att det skulle bli mildare under dagen
så därför var det inget svårt beslut att vi skulle åka idag.
Men har ni sett så vansinnigt vackert vädret var.
Klarblå himmel, solen på väg upp.
Sen kom till slut solen också....oj jag gillar att fota då.
Tyvärr blev det bara mobil bilder idag.
Men det var vackert ändå.
Detta är den lilla skörden av dagens shopping.
Det fanns inte hemma allt vi skulle ha..
så det får väl bli en tur igen till Ikea framöver:) :)
Men fantastiskt vackert väder fick vi.
Och -18 grader var det när vi kom hem.

När vi åkte hem från Haparanda var solen på väg ner istället.
Det kändes så härligt att 16.30 var det fortfarande ljust.
Vi går mot ljusare och härligare tider:) :)
Nu blir det soffan och Äntligen Hemma på tv4.

Kram

2 kommentarer:

  1. vi 'r nog lite bortskämda med Ikea härhemma, bor ca 10 min ifrån Helsingborgs. Ett JÄTTEikea vill jag lova sen de byggde nytt för något år sedan.

    SvaraRadera
  2. Oj, vad nära:) ta ungefär för oss till Haparanda...2 timmar:)

    SvaraRadera