söndag 26 februari 2012

Helg med son, vänner, familj och gladiatorerna:)




Nu är vi där igen...söndag, och helgen som snabbt drog förbi.
Det har varit en underbar helg. Med äldsta sonen på besök och
yngsta sonen som vi skypade med fredagkväll.
Jag blir så jätteglad när jag får ha mina söner hemma..& nära.
ja ja...nu gäller inte det vår yngsta son just nu.
Men vi fick skypa och se honom i alla fall.
Och det är tur att vi har skype, när han
är på andra sidan jordklotet. Hur klarade dom sig förr?
*****************
Sen på lördag pysslades det på med lite av varje.
På kvällen var vi hos goda vänner.
Där hamnade vi framför tv:n och gladiatorerna.
En av dom kvinnliga utmanarna var fr Piteå, Anette.
Det ville vi alla se. Hon var också jätteduktig.
Men min favorit var ialla fall:
Utmanaren Noghor!!! till vänster på bilden.
Har ni inte sett gladiatorerna i går lördag 25/2
så måste ni se det på tv4 play.
Om det går att se tv4 play där du är Gabriel,
Gå in och titta på detta program:)
Jag tycker att det var det bästa programmet någonsin.
Han undrade själv vem som var gladiator? :)
Han var helt imponerande. Jätteduktig.
******************
Middagen blev tacos innan sonen skulle hem.
Här fikar Christoffer en semla med jordgubbar
innan han skulle dra vidare hemåt ikväll.
Det fick bli efterrätten:)
En härlig helg som sprang iväg hur fort som helst.
Tack för i helgen Christoffer:)

Ha en trevlig söndag

6 kommentarer:

  1. missade Gladiatorerna då vi såg på Mellon, idag var det repris och det såg de andra på medans jag jagade jeans :-)
    och visst tar helgerna slut attans så snabbt ibland!
    kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det svårt att hitta Jeans Agneta. Ja har jagat själv ett tag nu, men hittar inga.

    SvaraRadera
  3. Härligt med nära och kära omkring sig. Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  4. Helgerna går lite för fort.
    Denna helg då jag jobbat har vart bra, kunnat gå fortare men helger då jag är ledig, vips så är dom över!
    Ha en bra början av veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Elisabeth: det är absolut bästa som finns:)

    SvaraRadera
  6. Agnes: det är väl så. Jobbardagar går såå sakta:)
    Ha det gott. Kram

    SvaraRadera