fredag 10 februari 2012

Dagstripp till Luleå

Idag har vi haft en jättemysig dag min man och jag:)
Vi tog med oss mina kära kära föräldrar och
drog iväg till Luleå på en shopping och njutardag.
Efter cirka 30 minuter var vi framme.
Jag och min mamma gick för oss själva
och Kjell och min pappa gick för sig.
Mitt första inköp....kolla in vilken fin matta..
Ja ni trodde väl inte nåt annat....
än att jag skulle köpa en Limegrön matta:) ha ha
Supersnyggt i köket till mina gröna gardiner.
Oj vad det lyser upp vardagen detta:)
Vi fyndade dessutom mera lampolja till vår nyköpta
lilla öppen spis:) som vi köpte sist.
Så vi rekommenderar verkligen att ni går in
på Biltema och inhandlar. Endast 29 kr/st
Efter en trevlig dag med lunch en fika på stan
och lite shopping för oss alla, drog vi hemåt.
Här är Kjell och Svärfar:) i bilen på väg hem.
Även denna dagen har varit en fantastisk dag.
Och ett fantastiskt väder hade vi också idag.
Jättetrevlig dag i trevligt sällskap
är heller aldrig fel.
Tack för denna dagen föräldrar/svärfars:)

Trevlig helg

Kram


2 kommentarer:

  1. Hej! Fin matta, var har du hittat den? Mvh Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Therese:) mattan har jag köpt på Rusta. Hoppas det finns kvar en till dej oxå:) Lycka till

      Radera