onsdag 10 oktober 2018

Pernilla Wahlgrens show

Jag blev bjuden av min fina väninna Tarja till en föreställning av Pernilla Wahlgren show 
"Kort glad och tacksam" 


Vi satt längst bak så det var svårt att kunna fota men lite gick det att få med ändå😄Vi var så förhoppningsfulla båda 2 att detta skulle bli bra.

En sprakande glittrig show om hennes familj och hennes karriär.




 Med dessa 2 med i denna showen fick vi skratta en heeeeel del 😂😂😂Jag gillar speciellt Ola Forssmed för han är så rolig...bara hans ansiktsmin får mig att le.
 Hanna Hedlund och Pernilla. Hanna är en bra sångerska också.

 En trevlig kväll på 1,5 timme utan paus gick jättefort.
Salongen var FULLSATT !!Och vi hade jättetrevligt tillsammans. Detta var  verkligen nåt vi båda behövde...att få gå tillsammans och ha trevligt med många skratt. Tack åter igen fina Tarja du är bäst som fixade detta åt oss.

När jag kom hem från vår utekväll hamnade jag på balkongen och fotade och fotade och fotade NORRSKEN !!För att få den bästa ultimata bilden. Har inte fotat med min systemkamera förut utan bara lyckats bra med min mobil när jag fotat norrskenet...så nu blev det en prövning för mig...nästa gång då kommer jag att fånga den bästa bilden !!😄👌
******************************************************************************


Detta var en bra uppladdning till nästa konsert vi ska till i Juni.😃👌 Då ska Kjell få gå på sina idolers spelning i Tele 2 arena i Stockholm.

Detta kommer att bli en trevlig upplevelse för honom och mej förståss 🎤

10 kommentarer:

  1. Trevligt!

    Eagles spelade jag i gillestugan!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer det absolut att bli ☺️👍Kram

      Radera
  2. Vilken trevlig kväll ni verkar ha haft, det var du verkligen värd!
    Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det hade vi verkligen. Att få skratta rejält mycket var härligt 😂 Tack fina ni det var snällt sagt. Kram till fina ni 😘

      Radera
  3. Jag såg showen i Fredags.
    Tyckte att den var superbra.
    Mycket fart och fläkt!

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul för dej också :) Den var bra och mycket skratt tyckte vi :) Kram till dej

      Radera
  4. Sån trevlig kväll. Håller med om det du skriver om Ola forssmed�� åååå Eagles. Va kul!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jättekul var det☺️👍🏻.Eagles var en höjdpunkt för Kjell att få åka o se😘Ska bli jättekul. Kram till er också

      Radera
  5. Ett avbrott i Vardagen med show verkar bra.
    Ställplatsen är bokad tills ni kommer hahaha
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var såååå bra att kunna gå på den showen☺️👍Men tack fina ni😘Kramiz

      Radera