tisdag 11 juni 2019

Dyson V8 nyköpt dammsugare

 Vi hamnar ibland vid fina platser att stanna till vid med husbilen.
Att man sen kan ta sig en promenad och bara få röra på sig i solskenet är så skönt trots det blåste här.
 Fick så fina rosor av yngsta sonen Gabriel o hans flickvän när dom kom förbi hos oss i husbilen..💖🌹🌹🌹🌹🌹inte ofta jag har levande blommor med mig/oss just i husbilen😍Har verkligen njutit av att få ha det just nu 💞
 Härligt när blåsten stillade sig och vattnet låg spegelblankt.
Vi har köpt en ny dammsugare i husbilen för att den vi hade blivit så dålig. Nu blev det en Dyson V8 som blev uppsatt i husbilsgaraget där vi både har laddning när vi står på ström och även med inverter som omvandlar 12 v till 230 volt.
 Perfekt uppsatt på perfekt plats 👌Sen funkar den jättebra också 😄
Vi promenerade till sonen en stund och när vi kom tillbaka satte vi oss ute vid vattnet och skulle äta lite glass och hallon och dricka kaffe...men jag åt upp allt och svepte kaffet sen gick jag in....för man ser på vattnet på bilden hur mycket det blåste.😁

När jag satt mig under filten inne i husbilen så såg det ut såhär ute...typiskt 😆Men jag satt kvar inomhus ändå för klockan var ändå rätt mycket och jag var blåfrusen till tusen.

1 kommentar:

  1. Riktigt vackra foton!
    Förstår att du gick och satte dig inomhus.
    Inte roligt att frysa.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera