onsdag 21 april 2010

Färga håret+Fika på altan+Shopping


På förmiddagen idag fick jag för mig att jag skulle färga
håret lite ljusare. Och lite ljusare blev det faktiskt.
Kjell tyckte det blev så bra så han skulle naturligtvis
fota mej när jag satte vid datorn=) gulligt av honom=)

Är det inte härligt när solen tittar fram.
Idag när sonen kom hem från skolan,
så serverades lite fika på vår altan.
Jag fick till och med ta en foto av
min vackra son i solskenet.



Tidigare under dagen ringde mina föräldrar och
frågade om jag ville följa med på en liten biltur.
Det slutade med att dom inhandlat
ett par beiga byxor och ett linne till mej=)
Mamma betalade allt...Lyckliga mej=)

Tusen tack snälla mamma och pappa.
Ni är bara bäst=)



Ha det bra

2 kommentarer:

  1. Skönt det såg ut i solen :) :)

    Och fint med ljusare hår mot ljusare tider :)

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. MOOOORSAAAAAAAAN!du kunde ha tagit vilken bild du hade velat! och då väljer du den där! ^^ tagiskt! haha

    SvaraRadera