tisdag 6 april 2010

Påsken är över

Jag tycker att det är helt otroligt vad tiden går fort. Vi har planerat denna påskhelg så länge,och vips är allt förbi. Lite tråkigt känns det.Men vad trevligt det har varit. Några bekanta hann också vara upp och hälsa på oss under helgen. Det var trevligt=). Dom kommer nog och står bredvid oss nästa vinter, med sin husvagn och förgård. Så då är det bara att invänta nästa vintersäsongs camping =). Jag vill bara visa några bilder till på mina söta ungdomar, som älskar att åka bräda....både här och där. Christoffer han vill testa det mesta han. Men det är klart att Vittjåkk är för litet när man har varit 6 månader i Canada Whistler=)som han har varit. Plus att både Gabriel & Christoffer varit till Alperna nu i februari. Det är jätteroligt att dom har samma intresse och kunde åka tillsammans dit. Klart att Vittjåkk är litet då=)
Testkörning över vår grotta kan man ju alltid roa sig med.Med Gabriel som kamera man.

Dags att lämna mitt smultronställe, min husvagn och vår förgård. Det är nära nu till den 1/5 och då är det dags att plocka hem husvagnen. Ser redan fram emot den 1/10-2010. Då startar en ny långsäsong av campande.

Husvagnslivet det är livet de:)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar