måndag 12 april 2010

Presenter och inköp

Idag börjar man känna att våren och sommaren är på gång.
Detta trots att det är massor med snö kvar.
Mina 2 karlar i huset (man & son) har bytt till sommardäck
på bilarna i eftermiddag. Oj vad skönt det ska bli att köra bil nu:

Idag blev det en dag på stan för presentinköp.
Eller rättare sagt, bara kollade in läget vad som fanns.
Jag skulle titta vad vi ev skulle köpa till Christoffer nu
när han fyller år.
Hittade en del saker som jag ska ta mig en närmare titt på=)
Det blir i morgon det.

Jag inhandlade däremot några saker till min favorit man
och äkta hälft=)). Han fyller år den 6 juni....
en del är ute i god tid..och jag är en av dom=)

Ha en skön kväll...

1 kommentar:

  1. favoriten?! eller den halva13 april 2010 kl. 19:51

    Spännande:) blev lite nyfiken...

    SvaraRadera