söndag 25 april 2010

Tack! för snöslungan=)

Det har varit en helt underbar dag=)
Vi började morgonen med att fixa till
i friggebodan. Städning behövs även där=)
Ut kom en del trädgårdsmöbler och
blomlådor.
Nu känns det ännu närmare till sommar och värme.


Efter det tog min man fram snöslungan och
försökte skynda på snön att försvinna.


FÄRDIGT!! Snart kan jag ställa ut dom 2 röda trästolarna som
Kjell snickrat ihop åt mej.
Och då ser det ut
SÅHÄR=)

CHECK! som mina 2 söner brukar säga=)

Sen var det bara för oss att sitta och njuta i solen på altan.

Härligt=)


Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft kära vänner

2 kommentarer:

  1. Synd att vi har haft saker hela helgen så vi inte har hunnit komma, men jag ser ju att ni haft det bra =)

    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Tack för en skön dag tillsammans. Kram

    SvaraRadera