tisdag 13 april 2010

Ögon problem igen

Idag fick jag ringa upp ögonkliniken igen!!
Nu fick jag äntligen komma till min gamla ögonläkare
Dr Henriksson. Han har jag haft sedan jag var 18 år=).
Han är en superbra ögon läkare.

Han såg iallafall att jag hade "Regnbågs hinne inflammation"
Så det var bara att börja öka på med cortison dropparna.
Att komma till ögonmottagningen här i Piteå, det är som
att komma hem. Dom är så gulliga och trevliga alla där.

Stor kram till dej Eva och till Pär.
Ni är rätt personer på rätt plats.
Tack för denna gången.

I kväll tog jag och Kjell oss en promenad och hälsade på lilla Neo
och hans föräldrar Cecilia & Jocke. Det är alltid lika trevligt=)
Tack för ikväll=)

Kram

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha en läkare som man litar på =)

    Jätte-fin blogg =)

    Kraaaam

    SvaraRadera