måndag 22 november 2010

Bio helg




I helgen har vi verkligen
stöttat Bio 3:an:))

Jag och Kjell gick på
bio och såg lyckan, kärleken
och meningen med livet
med Julia Roberts, i fredags.


I går söndag gick jag
och sonen och såg
Harry Potter & dödsrelikerna del:1

Vi har gått tillsammans
på bio och sett alla
dessa filmer....
självklart ville
jag se denna filmen
också tillsammans
med honom:)


Det blev en mysig biokväll.
Filmen var dessutom bra:)))


Nu tillbaka till verkligheten:)

Jag ska ta och gå igenom
vad jag har för julgardiner
i garderoben, så jag har
förberett det:))

Jag vet inte....men det känns
som julen kom smygande så
fort detta året??

Kram

1 kommentar:

  1. Mysigt med bio!!

    Jag har faktiskt julpyntat idag! Neo har varit sjuk hela helgen och idag, så vi har varit lite rastlösa så nu är julen hos oss! :P

    SvaraRadera