torsdag 25 november 2010

Nyrenoverade badrummet klart check!! :)



Vill bara sätta in lite bilder
på vårt ny renoverade badrum:)

Mattias kom och satte kaklet och
Kjell drog strömmen:)) Perfekt.

Vi har inte haft någon spotligt
i duschutrymmet förut, så min
kära make fixade detta.

Det är tur att man har elektriker
i huset...och nu har jag 2 st.
Far och son:)))

Bilderna är från det min
man drog strömmen och fixade
dit en spotligt, till att
Mattias kaklat och allt är klart:)



















Här gjorde vi en light version...täckte dom rosa ränderna
och satte dit svart kontaktpapper...
smart va?

Avslutningsvis satte jag in en
väggdekoration. En söt badpojke,
som jag ropat in på Tradera.
Jag tyckte den blev perfekt i
badrummet.Så söt:)

Jag är jättenöjd.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar