torsdag 4 november 2010

Tidig morgon



Denna morgon började tidigt.

Min "fästman" som jag kallar min man:)
Vaknade halv 5 i morse
och kunde sen inte somna om....

Han klev upp och jag strax bakom.
Lite tidigt kan man tycka.

Tur att jag gillar att stiga upp
tidigt på mornarna för
jag tycker att jag är
piggast och orkar mest då.

Jag tog mig en promenad
till mina kära föräldrar
på morgon kaffe och nybakade
havrekakor:) det var gott.

Efter det gick jag till
Clas Olsson och köpte
en advents stjärna som
jag hade bestämt att jag
INTE skulle ha....

Mina föräldrar har köpt
2 av dessa, som är på fot
och vi testade dom i morse.
Dom hade ett sånt mysigt
sken så jag kunde inte
stå emot:)


När min man hade varit
hem under sin snabba
lunch som han alltid har,
blev det lite städning.
Nu luktar det bara
havs såpa i huset:)

Nu väntar kaffetåren:)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar