onsdag 17 november 2010

Rensning igen



Oj vad det är roligt att
få rensa och sätta ut till
försäljning på Blocket.

En ny kostym, tennsirack och
en väska/bag till den.
Och till sist en golfbag med
12 klubbor.

Allt är i nyskick.
Hoppas någon annan ägare
vill ta hand om dessa saker:)))

Jag tänkte som ev julklappar...
kanske:)))
Sakerna är som nya så det kanske går.

Man lever på hoppet.

Idag är det lite kallare så
jag kan inte gå ut riktigt ännu.
Det måste bli lite varmare.
Mina lungor klarar inte
riktigt med för kalla grader.

Men jag hade tänkt komma mig
ner på stan och kolla in
lite julklappar:)
Tänk att det inte är så
långt borta.

Däremot har jag sett att
folk redan plockat fram
sina advents stakar och
tänt både dom och stjärnor.

Jag tycker det känns lite
för tidigt eller???

Nu pep tvättmaskinen
bäst att rusa.

Ha en bra dag




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar