fredag 5 november 2010

Sonen på väg till Uppsala




Nu är flyttlasset på gång.



Då har denna dagen kommit.
Att älsta sonen skulle
åka iväg till Uppsala.

Som jag sagt förut så
rör det sig om 6 månaders
examensarbete på
Akademiska sjukhuset.

Efter det är han klar
Sjukhusfysiker. :))) Efter 5 ½ års
högskole studier.
Jag är så lycklig när
det går bra för mina söner:)
En stolt mamma kan man säga.

Nu på morgonen kl 7
åker Christoffer och Jonna
med bilen fullastad:)

Jonna ska följa med och
hjälpa Cg flytta, och
sedan ta hem bilen till Umeå
efter helgen.
Hoppas bara att det inte
är nåt busväder när
Jonna ska köra hem.
Men vi håller kontakten
under resan dit och hem:)
Vi får väl se vart dessa
ungdomar hamnar till slut.
Jag menar ..vart dom får jobb
efter deras utbildning.

Jag hoppas bara att resan
går bra och att det ser bra
ut där han ska bo.

Lycka till Christoffer
på din nya arbetsplats:)





Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar