söndag 14 november 2010

FARSDAG



Jag vill gratta min kära pappa
på farsdag idag.

Vi gick och hälsade på hos
mina föräldrar och gav honom
en liten present idag:)
Det är han verkligen värd.


Här är det fikat som höll
på sätta sig i halsen när
jag tog fram kameran:))


Grattis kortet gjort av mej:)

*****************
Sen är det min man som också
är världens bästa pappa.

Han fick också sin present idag.
Han blev jätteglad över den:)


Här fick han 2 t-shirt med tryck
av våran kommande husbil, Adria matrix:))
Handgjort av sonen.

Mannekänguppvisning:)


Här är Kjells hemmagjorda kort:) fr sönerna

Idag ska vi ha tacopaj till middag,
och banoffepaj till efterätt....
Så helt enkelt en paj afton:))
Thomas och Kicki kommer hit.

Ha en bra farsdag idag båda två.
Älskar er



Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar