söndag 12 december 2010

3:e Advent


Jag har suttit och klippt
och klistrat alla dessa
julkort som snart ska
skickas ut till
nära och kära...

Jag tog en liten paus i det
och gick ner på stan med min
kära familj:)

Vi gick runt lite överallt men
hamnade sedan på Önska.

Ut gick ví med denna karaff
som både tål varmt och kallt.
Med klädsel både i svart
och grönt.

Denna karaff har jag sneglat på i flera år kan jag säga:)


Vi tog en liten fika
på stan. Och gott som
sjutton var det:)


Kanske lite sent att säga att
det är 3:e advent idag.

Vi brukar tända vårt ljus
vid middagsbordet,
men idag var vi bortbjudna
hos Cecilia, Jocke och
lille Neo, på paltmiddag.

Så vi tänder vårt ljus nu då i stället:))
Trevlig advent på er alla.

Och tack för palten:)))



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar