måndag 27 december 2010

Mina julklappslådor




Jag berättade före jul
att jag höll på med några
schrapbooking lådor
som en "tjej" skulle få bl.a.

Jag sa också att jag inte
kunde lägga upp bilder
eftersom det var en julklapp
med lite julklapps innehåll i:)))

Här får ni en bild av den
jag gjorde till Jonna,
Christoffers flickvän. Det var hon som var "tjejen":)


Jag valde det arket som
jag ville sätta på asken,
sedan rev jag ut den bild,
från arket som jag ville ha
på presentasken.

Satte lite blommor och
en liten text...
så var den klar.

Inget märkvärdigt men
kanske roligare:)

Jag gjorde en annan åt
självaste sonen. Här kommer Christoffers låda.

Som lådan såg ut från början
till den var klar.

1.



2.



3.



4.



5.


"My son my handsome prince"

Står det på den bruna tagsen:)

Satte en likadan tag,
på yngsta sonens födelsedags låda.

Mammas fina pojkar:)


Så blev resultatet.
Det är roligt med schrapbooking
och pyssel överhuvudtaget:)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar