måndag 6 december 2010



I morse tror jag att jag
hade vunnit om det hade
varit en tävlig i att krascha saker!!

Då kan jag säga att jag sa några
väl utvalda ord.

Började med att gå upp på
vindan och söka igen några
julsaker som jag inte hade
plockat fram.

Det gick bra.

Sen när jag kom ner så
höll jag i ett par gipstomtepar
som jag har gjort för ett
antal år sedan.

Jag hade kvar ett par som
jag då tänkte plocka ner
och använda eller rättare sagt
pynta med.....men jag kom
bara nerför trappen så....
krasch rakt i öppningen
in till vardagsrummet....
skit också!!

Jag har nu försökt att
måla på luvan på
tomtefar som blev
en aning kortare...
Men det gick.
Får använda den så här, det funkar:)
Det syns inte så mycket.



Sen skulle jag upp med
en stjärna i fönstret.....
då åkte nästa sak i golvet...

Det var inte min dag idag
kan man lugnt säga....men...
det hade kunnat vara värre:))).
#####


När jag sedan var in till stan
så gick jag in på Cubus.

Där stod jag en stund och
pratade med Sofi som jobbar där.
En jättegullig tjej, verkligen:)
Hon hjälpte mig med det
jag skulle handla, så tack för hjälpen
söta dej:)

Nu däremot, ska jag sätta mig
och börja pyssla med lite
julkort. Har inte kommit igång
ännu med det kan jag säga.

In i scrapbooking dimman :D

Ha det gott

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar